середу, 26 червня 2013 р.

Перша сесія навчання вчителів економіки та практичних психологів на Черкащині

   На базі Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників 25-26 червня  відбулось навчання вчителів економіки та практичних психологів в рамках україно-польского проекту "Шкільна академія підприємництва-2". Даний проект спрямований на підтримку суспільно-економічного сталого розвитку України, шляхом реалізації заходів, які мають на меті підвищити рівень освіти і професійної кваліфікації вчителів через запровадження елементів підприємницької освіти учнів у школі.      
       Для реалізації даного пректу в Черкаській  області в навчанні шкільних тренерів взяли участь педпрацівники семи навчальних закладів:
Городищенського економічного ліцею Городищенської районної ради;
Камʹянського еколого-економічного ліцею Кам’янської районної ради;
Золотоніської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням економіки та права Золотоніської міської ради;
Державного навчального закладу "Смілянський центр підготовки і перепідготовки робітничих кадрів";
Державного навчального закладу "Черкаський професійний ліцей";
Черкаського професійного автодорожнього ліцею.

  
З вітальним словом до учасників виступила Наталія Чепурна,  ректор Черкаського ОІПОПП, керівник проекту.





Мойсеєва Світлана, завідувач Центру Євроінтаграції, євроатлантичної інтеграції та економічної освіти Черкаського обласного інтитуту післядипломної освіти педагогічних працівників та  Боголій Віталій, завідувач обласного центру практичної психології та соціальної роботи Черкаського обласного інтитуту післядипломної освіти педагогічних працівників провели комплексний тренінг, який складався з психологічного мо  психологічного модуля, екомомічного модуля та модуля присвяченого створенню блогу.





У процесі роботи учасники мали змогу більш детально дізнатися зміст та мету україно-польського проекту, побачити своє місце в ньому, визначити свої приорітети.
У ході тренінгу розглядались проблеми підприємництва та підприємливості, лідерства та мотивації, творчого мислення, програвались економічні та психологічні симуляційні ігри.
  Учасниками створено блоги Шкільних клубів підприємництва, проводилось навчання щодо створення і додавання сторінок, розміщення зображень, відео, створення та публікації постів про клуби.